Viessmann en Bond Beter Leefmilieu gaan samenwerken

BBL (Bond Beter Leefmilieu) heeft in mei 2012 met de publicatie van zijn “Milieubeweging 2020-2050” een langeterminvisie voor 2050 en concrete doelstellingen en uitdagingen voor 2020 geformuleerd. De focus ligt op het respecteren van de draagkracht van onze aarde door het bijsturen van de manier waarop onze samenleving met energie, materialen en ruimte omspringt.  In zijn geactualiseerde visietekst maakt BBL de keuze om in haar werking voortaan ook actief in interactie te gaan met voorloperbedrijven. Dat gebeurt door partnerships op te zetten die tonen dat ook meer duurzame modellen mogelijk zijn.

 

Viessmann

Viessmann was al sponsor van BBL campagnes zoals de “Ecobouwers Opendeur”. De samenwerking zal in de toekomst versterken: BBL en Viessmann zullen campagnes uitwerken om energiezuinigheid in consumentengedrag te bevorderen.

 

Patrick O, CEO van Viessmann: "We zijn wellicht het meest bekend als merk van verwarmingsketels, maar we zijn ook al sinds 30 jaar actief als producent van warmtepompen en zonneboilers. Een warmtepomp of een zonneboiler is perfect geschikt voor energiezuinige gebouwen en passiefwoningen. Ze verminderen de afhankelijkheid van fossiele brandstoffen en zijn duurzame manieren om milieuvriendelijk met energie om te gaan. We zijn blij dat we samen met Bond Beter Leefmilieu onze schouders onder het streven naar duurzaamheid kunnen zetten."

­

Informatie aanvraag

Laat dit veld leeg:

Quick links

Telefoon Email