Séance d'information: Sociale media en digitaal dossierbeheer voor architecten

Lieu: Buro Project, Korte Keppestraat 9 bus 41, 9320 Erembodegem,België: Google Maps»
Moment: 24-04-2014, 18h00–20h45
Organisateur: BVA - Bond Vlaamse Architecten
Site web: http://new.multimail.be/sub/bva/Socialemediaendigitaaldossierbeheervoorarchitecten.htm
Wat kunnen sociale media betekenen voor de architectenpraktijk? Moeten we met z’n allen “sociaal” communiceren om het juiste publiek te bereiken en welke sociale mediakanalen bestaan er eigenlijk? BVA organiseert een info-avond rond dit thema aangevuld met tips en tricks over de mogelijkheden van digitaal dossierbeheer in het architectenbureau. We laten niet enkel professionals op u los maar ook fervente architect-gebruikers. Grijp uw kans om u digitaal te organiseren en om up-to-date te raken met de nieuwste media. PROGRAMMA DEEL 1: THEMA SOCIALE MEDIA VOOR ARCHITECTEN 18u30: “Sociale media voor beroepsdoeleinden” – Philippe Lemmerling (social media manager - Bativox). Philippe Lemmering geeft een lezing over het gebruik van sociale media binnen het beroepsleven. Vertrekkend van de algemene principes waaraan de meeste sociale netwerken beantwoorden, wordt aangegeven in welke beroepsomstandigheden ze een meerwaarde kunnen betekenen. Daarbij wordt ook aandacht besteed aan de achterliggende business modellen van deze netwerken zodat u nog beter kan inschatten of een netwerk bij u past. 19u00: “Sociale media, digitale communicatie en de architect”– Sofie Vandelannoote (Communication manager, BURO II&ARCHI+I) De laatste 5 jaar is er ontzettend veel veranderd op vlak van communicatie en social media. Print en digitaal is een ‘en-en-verhaal’ geworden. Zijn social media iets voor mijn bureau? Waarvoor kan je als architect social media gebruiken? Een praktijkgetuigenis. 19u15: “Sociale media, digitale communicatie en de architect” – Vincent Van Den Broecke (architect, Blanco Architecten) Een getuigenis over ervaring met social media en de mogelijkheden ervan in en voor een architectenbureau en daarbuiten. Over ‘via via’ en de ‘aaibaarheid’ van de nieuwe communicatie. 19u30: Pauze met receptie aangeboden door Buro Project DEEL 2: DIGITAAL DOSSIERBEHEER VOOR ARCHITECTEN 20u00: “Centralisatie, automatisatie en structuur, hoe pakken we het aan in deze snelle wereld en hoe behouden we overzicht?” – Stefan Eerlingen (Business consultant Xatrax) Stefan Eerlingen legt uit hoe u makkelijk tijd kan besparen in uw architectenorganisatie. Speciale aandacht zal besteed worden aan centralisatie van projectgegevens en het automatiseren van documenten, verslagen, mails,... op een uniforme manier met behoud van uw standard tools zowel op Mac als op Windows. Daarnaast wordt er stilgestaan bij eenvoudige en mobiele tijdsregistratie gekoppeld aan een doorzichtig financieel beheer; meten is weten. 20u30: “Kantoororganisatie in de praktijk” – Robby Delobelle (Architect, architecten Delobelle Gent) Getuigenis vanuit het beroep. INSCHRIJVEN Inschrijven kan via volgende link: http://contact.bondvlaamsearchitecten.be/socialmedia.asp
« Voir tous les événements   Sauvegarder dans mon agenda »

Suivez Bativox

Recherche de produits

Parcourez en un clic les sites de plus de 1,000 fabricants belges de produits du bâtiment. La voie la plus rapide vers le produit que vous cherchez.

événements à venir

BAUMA 2025

Messegelände, 81823 München, Germany
Lire plus»


Voir tous les événements »