In 2001 richtte Jeroen Hermans het bedrijf JASNO op. Hij gaf de traditionele shutter qua look & feel een eigentijdse uitstraling, onder meer door verzonken scharnieren te gebruiken. In 2006  introduceerde JASNO een blinds collectie (houten jaloezieën), die passen bij de shutters. Dit bekende product heeft de afgelopen jaren een grote terugkeer in de raambekledingsbranche gemaakt.

 

Nu er vanuit retailers ook steeds meer vraag naar shutters kwam, besloot JASNO om een landelijk dekkend verdelernetwerk op te zetten. Hiervoor werd een scherp, maar simpel en beheersbaar distributiebeleid geformuleerd. De consumentenbenadering van JASNO bleef daarin voorop staan. Een groot verschil ten opzichte van andere leveranciers, die juist de retailers als hun klant beschouwen. In korte tijd stond er een netwerk van enthousiaste en kwalitatief hoogwaardige woninginrichters en zonweringspeciaalzaken.

Gezien het succes in de Benelux, zette JASNO in de daaropvolgende jaren de stap naar Polen, Frankrijk, Duitsland, Denemarken, Zwitserland, Oostenrijk en Zweden. Daarmee is JASNO uitgegroeid tot een bloeiend, internationaal bedrijf en marktleider op het Europese vasteland. De kracht van JASNO is dat het bedrijf zich blijvend weet te onderscheiden door de kwaliteit van zowel product als sales en after sales.

Overzicht van beschikbare informatie: 4 artikels, 0 bedrijfsvideos, 0 bestekteksten, 2 brochures, 0 CAD tekeningen, 0 certificaten, 0 handleidingen, 0 instructievideos, 2 technische fiches.