Durabrik Group is het bedrijf achter de totaalaannemers Durabrik (nieuwbouw) en Victor (renovatie) en het installatiebedrijf EcoPuur. Binnen Durabrik is ook een afdeling werkzaam die zich specifiek richt op overheden en publieke opdrachtgevers: Durabrik Publieke Samenwerking. 

Durabrik Group mag zich vandaag een vaste waarde in de bouwsector noemen met bijna 50 jaar ervaring, een jaaromzet van 75 miljoen euro en een team van 200 medewerkers. Joost en Claudia Callens, de tweede generatie in dit familiebedrijf, verbouwden de hoofdzetel te Drongen tot een opvallende blikvanger. Het gloednieuwe hoofdkwartier langs de E40  wordt gekenmerkt door het blanco huis, dat in de hoek van het gebouw is geïntegreerd en een unieke inspiratieruimte.  Het gebouw is symbolisch voor de onderscheidende identiteit van het bedrijf. Deze identiteit wordt ontwikkeld door een progressieve HR aanpak en laat zich samenvatten in het letterwoord ‘ROSIE’ (Respect en vertrouwen, Ontplooiing en Ontwikkeling, Samenwerken, Innovatief ondernemen en Eigenaarschap). Vijf bedrijfswaarden die uitgedragen worden door alle Durabrik medewerkers, van de metser over de bouwadviseur tot de ingenieurs. Vanuit de positieve kracht van medewerkers streeft het bedrijf naar de hoogst mogelijke klantentevredenheid.

Durabrik Group weet zich door zijn mensgerichte en innovatieve aanpak te onderscheiden binnen de sector. Zo werd de groep onder meer al bekroond met de titels ‘Kei van de Bouwkroniek’ (uitgereikt door vakblad Bouwkroniek), ‘Gouden Bedrijf’ (Jobat) en ‘Gezondste Bedrijf van België’ (DKV). Verschillende jaren op rij behoorde Durabrik Group ook tot het rijtje van de ‘Trends Gazellen’. 


Merken: Durabrik|Victor
Overzicht van beschikbare informatie: 1 artikel, 0 bedrijfsvideos, 0 bestekteksten, 0 brochures, 0 CAD tekeningen, 0 certificaten, 0 handleidingen, 0 instructievideos, 0 technische fiches.