Recticel is een Belgisch isolatiebedrijf met een sterke aanwezigheid in West- en Oost-Europa. Eind 2022 stelde Recticel (exclusief beëindigde activiteiten) 1.234 mensen tewerk in 9 productievestigingen gespreid over 6 landen en realiseerde een omzet van € 561,5 miljoen.

Recticel draagt bij tot de strijd tegen klimaatverandering dankzij haar energie-efficiënte isolatietoepassingen voor de bouwsector.  De hoogwaardige thermische en akoestische isolatieproducten van Recticel Insulation Boards worden op de markt gebracht onder bekende merken als Eurowall®, Powerroof®, Powerdeck® en Powerwall®.
Trimo Insulated Panels richt zich op toepassingen van dak- en gevelbekleding voor het midden- en topsegment, hoofdzakelijk in niet-residentiële markten, onder bekende merken als Trimoterm, Qbiss One en Qbiss Screen.

Recticel is toegetreden tot het Science Based Targets initiative en verbindt zich ertoe om tegen 2030 een net zero bedrijf te worden voor de Scope 1 en 2 en om uiterlijk tegen 2050 net zero te bereiken voor Scope 3.

Overzicht van beschikbare informatie: 171 artikels, 0 bedrijfsvideos, 0 bestekteksten, 18 brochures, 0 CAD tekeningen, 0 certificaten, 0 handleidingen, 0 instructievideos, 10 technische fiches.