Infosessie: Aanwezigheidsregistratie op werven
Plaats: Buro Modern, Wijmeriestraat 15, 8790 Waregem,Belgium:
Google Maps» Tijdstip: 16-06-2014, 18u30–20u30
Organisator: NAV
Website: http://www.nav.be/pages/activi-detail.php?id=400Sinds 1 april 2014 is de elektronische aanwezigheidsregistratie op werven in werking. De plicht tot registratie is van toepassing voor werken in onroerende staat waarvan de jaarlijkse waarde minimum 800.000 euro (excl. btw) is.
Deze infosessie licht de inhoud en het toepassingsgebied van deze nieuwe regelgeving toe. En wat u als architect moet weten rond deze nieuwe verplichting.
-Wat betekent deze verplichte aanwezigheidsregistratie?
-Hoe vindt de registratie praktisch plaats op de werf?
-Welke registratiemiddelen zijn beschikbaar en hoe werken ze? Wie moet er op toezien, is er controle?
-Moet de architect zich ook registreren op de werf?
-Wie is verantwoordelijk dat alles vlot verloopt? Wie moet er op toezien dat de registratie gebeurt?
PROGRAMMA
18u30: Ontvangst
19u00: Verwelkoming
19u05: Algemene toelichting van de aanwezigheidsregistratie op werven.
Wat betekent dit concreet voor de aannemer?
Door Dhr. Jean-Pierre Waeytens, Secretaris-generaal Bouwunie
20u00: Wat betekent dit voor de architect/architectenbureau: op de werf, aansprakelijkheid, etc.
Door Meester Tom Peeters, GSJ-advocaten
20u30: Afsluitende drink
Zoek bouwproduct
Doorzoek met één druk op de knop de websites van meer dan 1,000 Belgische bouwproducenten. Dé snelste weg naar het product dat u zoekt.
Upcoming events